counting days....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Da "Atm0SphEre"

MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Tuesday, September 7, 2010

jodoh di tangan Allah..

hehe... tadi belek2 rr tenet nak cari doa untuk post b4 this.. then terjumpa rr doa ini.. mari kita amalkan sama2! hihihi...insyaAllah..

doa tetapkan jodoh.

Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu
agar bertambah kekuatan untuk menyintaimu…
Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu
agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu…
Ya Rabbana jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling pada-Mu,
Ya Rabbul Izzati jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalan-Mu…
AMIN...

1 comment: