counting days....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Da "Atm0SphEre"

MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Friday, December 18, 2009

aKu inGin jAdi orAng yaNg baru......

salam alaik kwn2ku....

kekeke... arini satu muharam... maal hijrah...
biasanya, tarikh ini sentiasa membawa makna
" satu perpindahan, satu perubahan"
lebih2 lagi jika dilakukan anjakan paradigma
anjakan yang pastinya membawa kepada kehidupan yang
lebih baik
lebih bermakna
lebih hebat
daripada sebelumnya...

aku dapat rasakan
tahun ini, mungkin begitu banyak perubahan berlaku padaku
especially life aku kat UTM
kekeeke.... fyi, aku dapat jadi ahli
Jawatankuasa Kolej Mahasiswa
Kolej Tun Fatimah
sesi 09/10
(JKM KTF 09/10)
memegang jawatan..... kekekeke
Timbalan Pengerusi Aktiviti 2
huhuuhuhu.....takot kot nak pgg jawatan ni

semangat gile kot tgk bendera ni...

tapi, aku taw
ini lah anjakan paradigma yang aku harus lakukan
untuk diriku, keluarga, bangsa dan negara
ceyh wah~ gile kot...
so, i need ur support my fren~


No comments: